Tento měsíc se blíže podíváme na elegantní přístřešek pro dvě auta, který svým designem a kvalitami hravě strčí do kapsy modely o třídu dražší. A přestože rozhodně není z nejlevnějších a řadí se mezi prémiové modely, je jeho cena prakticky běžně dostupná.

Co vše přístřešek PJR YJOINT nabízí a čím vyniká nad konkurencí

To, čím zaujme PJR YJOINT na první pohled, je jednoznačně jeho originálně pojatá střešní konstrukce ve tvaru písmene ypsilon, mnozí ji však přirovnávají ke křídlům.

Přístřešek v okolní zástavbě rozhodně tedy nezanikne, naopak okamžitě na sebe strhne pozornost. Možná právě proto je oblíbený nejen u majitelů rodinných domů, ale také ve firmách a u obchodních center.

Přístřešek je totiž sice v základu navržen jako dvoumístný, kdy pod každým „křídlem” zaparkujete jedno vozidlo, ale stejně tak umožňuje spojování do různých sestav. V takovém případě nejčastěji několika kusů za sebe, kdy např. právě na firemním pozemku vznikne početné a stylové řadové stání pro prakticky libovolný počet vozů.

Na otevřených plochách, jako jsou parkoviště již zmíněných obchodních center, pak zase naopak nejvíce vynikne několik různě rozmístěných, samostatně stojících kusů.

Přístřešek je k dostání standardně ve čtyřech rozměrech – od 510 x 540 cm až po 570 x 660 cm. Bezesporu tak v jakékoliv variantě nabízí nejen dostatek prostoru pro pohodlné parkování obou vozů, ale také bezproblémový pohyb okolo nich. Výšku přístřešku je pak možné nastavit při montáži.

Co se barevných provedení týče, je nabídka užší, ale pečlivě vybraných pět barev vypadá zkrátka skvěle a s žádnou neuděláte chybu – jedná se o klasické barvy jako černá, stříbrná, šedá, hnědá a bronzová.

Konstrukci tvoří prověřený a bezúdržbový eloxovaný hliník, zastřešení pak odolný lexan, který však na první pohled prakticky nerozeznáte od skla. V kombinaci s uvedenými barvami tak jednoznačně získáte stylový přístřešek, který bude chránit váš vůz a vypadat jako nový dlouhá léta.

Model standardně dodáváme bez montáže, i tu však můžeme zajistit jak v rámci celé České republiky, tak na Slovensku. Montáž samotná se pak provádí buďto přímým betonováním do výkopu, anebo za použití ocelových přírub, které se kotví na chemické kotvy do předem připraveného základu.