Zjistěte, proč v takovém případě zvolit raději řadové parkovací stání ve formě přístřešku než tradiční garáže a jaké modely vám můžeme z naší nabídky doporučit.

radovkasiebauProč se řadové stání vyplatí


Proč parkovat pod přístřeškem místo garáže? Důvod je prostý – realizace např. desetimístného garážového stání je (a to i v případě, že využijete levnější řešení v podobě prefabrikované řadové garáže) nákladnější. Levněji vyjde pořízení stejného počtu přístřešků, které však to podstatné, tedy zajistit zastřešené parkovací místo, zvládnou stejně dobře.


V případě, že je realizaci nutné provést velmi rychle, případně je 
k dispozici jen velmi omezený prostor či jiné omezení, představují přístřešky v podstatě jedinou možnost.


Nelze opominout, že instalace přístřešku na auto místo garáže v místě firemního sídla je mnohdy vhodnější také čistě z estetického důvodu – otevřená konstrukce přístřešku logicky zabírá opticky méně prostoru, který tak působí vzdušněji. Současně také vypadá elegantně 
a atraktivně bez toho, aby na sebe konstrukce carportu strhávala příliš mnoho pozornosti na úkor hlavní budovy sídla. To bývá naopak častým jevem v případě výstavby garáží.
Plusem je také nejen již zmíněná výrazně rychlejší stavba, ale i možnost dodatečného rozšíření o další parkovací místa ve velmi krátkém čase.

SÉRIE CP FLAT - oblíbené ocelové přístřešky pro řadové stání


Jedná se o ocelové přístřešky na auto německé výroby, specificky navržené právě pro tyto účely. Standardně dodáváme ve dvou setech, tedy ve variantě se třemi a deseti parkovacími místy.


Devízou všech modelů je prémiová ocel ošetřená patentovanou metodou galvalume, a tedy i nadstandardně velká odolnost a dlouhá životnost.

PŘÍSTŘEŠEK CP FLAT – trojmístné řadové stání

Tento typ je ideální nejen do menších firem, ale oblibě se těší také 
v rámci městské zástavby jako parkovací místa u řadových domů, poblíž úřadů, škol a dalších často navštěvovaných institucí a lokalit.

 

PŘÍSTŘEŠEK CP FLAT – desetimístné řadové stání

Přístřešek jako stvořený pro střední a velké podniky s početnou flotilou. Nezřídka se uplatní i ve variantě, kdy je pro parkování aktivně využíváno jen 7–9 jednotek a zbylé slouží jako otevřená, snadno přístupná úložná plocha pro materiál či vybavení, popřípadě jako venkovní pergola pro zaměstnance.
Tento typ je také často využíván na parkovištích obchodních center. Jednoznačně tedy nabízí výrazně více možností. Počet parkovacích přitom není nijak omezen a lze bez problému sestavit i rozsáhlejší řadová stání, je-li to třeba.